Automatisering van onze lanen op ZONE10

Deze week starten we met de automatisering van onze lanen bij ZONE 10.

Voor de chauffeurs die Zone 10 bezoeken en zijn doorverwezen naar BLOKKEN ZONE10 betekent dit dat ze zelfstandig de laan moet inrijden en de laan moeten bevestigen bij een van de 3 kiosken aldaar.

Zorg er voor dat cabine van de truck op de gele lijn staat die op de grond is aangebracht. Alleen dan word de laan zichtbaar bij de kiosk!

Bij de Kiosk kan de chauffeur zijn cargo card gebruiken om de laan te selecteren waar de truck geparkeerd is.
Bij problemen kan de intercom gebruikt worden bij de kiosk, zodat een RST medewerker kan assisteren.
Bijvoorbeeld: De laan is niet zichtbaar bij de kiosk?
Zorg er voor dat de truck op de juiste plek van de gele streep staat geparkeerd. zoals hierboven staat aangegeven.
Is dit juist dan kunt u de intercom gebruiken.

LET OP: Voor de chauffeurs die zijn doorverwezen naar STOP 10 op ZONE 10, u dient de gate bij ZONE 09 te gebruiken zoals aangegeven op de ticket.
Omdat de ticket aangeeft: ZONE10, STOP10 komt het vaak voor dat ze naar de verkeerde gate rijden namelijk (BLOKKEN Z10).
Dit is dus niet juist!